söndag 15 februari 2009

Alla Hjärtans Dag & Födelsedag


Ja då har man klarat av den dagen. Mina 2 söner kom in på morgonen med varsin present. En liten grön groda med två hjärtan runt halsen och en knapp på magen som vid intryckande sa "I love you" och ett rosa glas som jag kan dricka jos ur...Ja jag vet att det inte är ett glas utan en vas men inte i hans ögon... Det ÄR ett glas så det så. Jag fick även lite andra presenter av familjen som bestod av kläder. 
Idag är frun ute på stan och inhandlar sin Alla Hjärtans Dags present alldeles själv....Det kan bli hur dyrt som helst men då får hon däremot vad hon vill ha...
I eftermiddag är det dax för det traditionella kalaset för de närmast sörjande. Kanske kan man få någon bra och praktisk present. Vi får kanske återkomma till det.

Ps. Karin, jag var på Sundholmen igår kväll......Trevligt ställe!

1 kommentar:

Gilla Yoga sa...

Jag tycker att det var mycket praktiska presenter, både vin och öl. Det gagnar ju även mig...