fredag 18 september 2009

Tidsbrist


Lite skön kombination Logo från tonnersjogolfbana.com

Som ni märker har jag inte uppdaterat på ett tag men tiden har inte riktigt varit med mig. Lite snabbt kommer här iaf. ett inlägg. Förra fredagen steg jag upp klockan 04.00 för att ta mig ner till Halmstadstrakten för att deltaga i en vildsvinsjakt. Vi skulle åka till en golfbana och utgå därifrån. Lite märklig känsla att stå mellan drivingranchen och en travhästgård med en laddad bössa och vänta på att det ska springa ut vildsvin ut majsfältet. En bit bort tittar golfarna misstänktsamt på mig och undrar säkert vad jag sysslar med. Så frågan är vad jag skulle skjuta mot? Ett antal golfare antingen på drivingranchen eller ute på golfbanan eller på några travhästar som var och en var värda mellan 10 - 12 miljoner eller in mot majsfältet där hundar och hundförare gick..... Kan säg att det var tur att grisarna sprang åt ett annat håll så jag slapp välja....
På kvällen var det god och trevlig middag innan det var dax att krypa till kojs för en natts sömn.

Inga kommentarer: