tisdag 8 september 2009

Helgen som var


Jag är faktiskt med på bilden...


En av kompisarna! Bra jobbat, 13 sek före mig.

Tisdag kväll och alla barnen ligger i sängarna och frugan är på jobbet.
Det var ett tag sedan jag var inne och uppdaterade. Vad har hänt sedan sist? Ja vi har genomfört ett en mils lopp i stan där jag lyckade springa in på 52.23 så jag är nöjd. Min kära fru hade som mål att komma under timman och det gjorde hon med några sekunder till godo, nämligen 8, alltså 59.52. Jag är grymt imponerad av henne. Efter målgång samlades hela gänget på ett hyrt Spa där vi bubblade, bastade och fyllde på vätska för att sedan dra vidare ut på restaurang för att njuta av god mat. Dessert & Konsert bjöds det på hos goda vänner. Tack P&J!

Tidigare på dagen var familjen med vänner på "Barncansermilen" där barnen fick åka motorcykel, titta på polismotorcyklar samt spana in brandbilar. Själv kom mc-suget tillbaka och hittade en härligt skön hoj, se bilden. Det senaste jag hade var en svart Honda 1100 Shadow men denna var nog snäppet skönare, även om den var vit. Yamaha XV1900 Midnight Star.

1 kommentar:

Gilla Yoga sa...

Ja, den hojen skulle inte vara helt fel... Jag är imponerad av dig också, du hade ju en grymt bra tid på loppet!

Love you!