torsdag 3 september 2009

Dessa löplopp


Ja då är det ca två veckor sedan jag var i Göteborg och sprang Midnattsloppet. Känner mig helt nöjd efter en mil med en tid på 54.41. På lördag är det dax igen men denna gången i Borås för att springa Kretsloppet. Med anledning av mitt förra inlägg så kanske min tur finns med mig här oxå, man kan nämligen vinna en miljöbil eller en cykel på sitt startnummer om man har föranmält sig. Hos Drömhuset var min chans 1 på 232 men denna gången är oddsen lite sämre. 1 på 2500.
Det är bara att hålla tummarna!!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Plötsligt händer det brukar man säga..... Hoppas du vinner!

DRÖMHUSET sa...

Ville bara titta in och säga att paketet är på väg, postade det på förmiddagen :-)

Men nu har du ju turen på din sida,kan inte annat än gå bra!!!

Önskar dig all lycka imorgon och en härlig helg /Sofie