torsdag 8 januari 2009

2 dagar kvar

Har inte haft så mycket att skriva om men nu vill jag bara säga att det är 2 dagar kvar till min överraskningsgrej för min underbara fru. Jag tror säkert att hon har sina aningar vad som ska hända eftersom hon har koll på alla konton.....men det finns vissa saker som hon omöjligt kan veta så det ska bli himla skoj....*hi hi*
Tjoho! Ska bli skönt att bara få vara själva utan en massa barn, även om det bara är ett dygn.

Nyfiken???
Först ska vi åka till...... och där ska vi först gå och...... innan vi ........ på ........Därefter ska vi gå och...... . Efter det ska vi ta oss till...... och vara med om en fullständigt.........Här kanske det är läge för lite Champange. Och sedan ska vi ........ som verkar vara ...........Vidare till...... och kanske läge för lite mer ........ efter detta kan vad som helst hända men det tänker jag inte skriva här....*ler*

Jag kanske berättar efter helgen vad det var som hände....

Imorgon är det fredag och då ska jag jobba med någon Robert B om han hör av sig.

3 kommentarer:

Gilla Yoga sa...

Jag har koll, har uppmärksammat vissa saker/transaktioner men det räcker inte för att lista ut vad det är. Och det gör mig tokfrustrerad!!!!!! Men jag ser med spänning fram emot helgen (även om det känns lite läskigt att Humla ska sova borta för första gången...)

Karin Wahlin sa...

Ha det bäst, jag är pissnyfiken
Kram K

Engelska Villan sa...

Jaha! Gud vad nyfiken jag blir! Berätta!!!
/Anna