tisdag 5 maj 2009

Förvånad


Ja det kan man inte tro att jag skulle gå på fotboll. Igår mötte Elfsborg IFK Göteborg hemma och jag var inbjuden av banken att först komma och äta och dricka lite (det var nog anledningen till att jag gick) och sedan var det upp på läktaren och titta på matchen. Vi satt ganska nära IFK-klacken och jag måste säga att dom är duktiga på att hålla igång från långt innan matchen till ett tag efter slutsignalen, dock med något hesare röster mot slutet. Matchen slutade 2-0 så fortfarande är Elfsborg obesegrat denna säsong. Nog om detta, nu får vi se vilket årtionde jag ska gå på fotboll igen....

2 kommentarer:

Gilla Yoga sa...

Tror du inte att det bli nästa gång banken bjuder? Så det borde ju inte ta så lång tid... *ler*

Anna-Lena sa...

Hej Jörgen,

vilken trevlig blogg du har. Inlägget om rosen var kul. Roligt att du vill delta i min utlottning av smycken och jag tror faktiskt att du fortfarande är enda mannen.... men jag kan ju bli anmäld till jämställdhetsombudsmannen om jag ger dig tre lotter, därför får du nöja dig med två. Håller dock mina tummar för dig. Lycka till!!! MVH Anna-Lena