söndag 10 maj 2009

63,1 km


Foto: Fredrik Fastlund


Ja då var det endast en vecka kvar tills det är dax igen för årets upplaga av Göteborgsvarvet. Min träning har som vanligt inte varit så bra men jag har fått ihop 63,1 km och det är ju faktiskt hela 3 göteborgvarv....
I veckan får det kanske bli en kortare runda för att som en kompis sa, rensa ur alla slaggprodukter. Undrar om det verkligen  går att få ur allt det som finns i min kropp.... Efter gårdagens herrmiddag kan man faktiskt fundera på det.
Mina tidigare tider är 
2007 - 2.10.49
2008 - 2.08.29
2009 - Ja det får vi verkligen se vad det blir iår med mina taskiga knän.
Man kan undra hur trång det blir i spåret när det är 53.700 pers som ska springa.....

2 kommentarer:

Sarit sa...

Det blir troligen som att springa på shoppinggatan Nanjing Road här en lördag ;) Lycka till!!

Gilla Yoga sa...

Det kommer du att fixa galant! Vi hejar på dig!