söndag 5 april 2009

Söndag kväll


Nu har jag äntligen fått lite tid att gå in på bloggen. Vad har hänt sedan sist??? Jo nyponbuskarna är nerkapade och bortforslade. Slänten är eldad. Igår var det SOL och åter SOL och det är så skönt. Grillen tändes, ölen tömdes och lammytterfilén smakade fint ihop med vinet. Det bästa var iaf. att vi fick umgås med goda vänner. Vad hade man gjort utan dessa???? Haft det väldigt ensamt och suttit själva nästan alltid. 
Så tack alla vänner som vill och är mina vänner.
Har även idag varit och grattat min svägerska och ätit en massa god mat, varit ute på en promenad. Skulle tagit mig ut på en löprunda men min skalle är inte riktigt i fas idag. Nej nu hägrar soffan och förhoppningsvis något gott att stoppa i munnen....

1 kommentar:

Gilla Yoga sa...

Håller med dig, livet skulle onekligen bli tomt utan fina vänner...