måndag 20 april 2009

Måndag kväll

Sitter som vanligt på prinsessans lilla prinsesstol och söver H. (skulle visat den på bild men vår kamera är tyvärr på lagning).
Idag vaknade hon 05.21 och sedan dess har det varit full aktivitet. Förmiddagen bestod av en stillsam kaffe medans H sov och sdan blev det en timmes lång promenad innan det var dax att hämta GG. Efter att vi fått i oss lite lunch blev det lek på golvet och pappa somnade........tills det ringde på dörren och två numera arbetslösa vänner kom förbi på en fika innan det var dax för dom att åka till golfbanan. Sedan dyker mor & far upp från ingenstans med presenter till GG. Nya skjortor som dom kan ha på discot nu på fredag. Under tiden dom är här åker jag en snabbis till stan för att hämta upp thaimat. Väl tillbaka är frugan hemma men jag bara möter henne i dörren innan hon springer ut på ett träningspass. Väl hemma är det min tur att snöra på mig skorna och jag lyckas klara av 6 km..... inte illa!
Väl tillbaka är det nattning och nu sitter jag här och det är endast sekunder kvar tills min lilla insekt sover.

Inga kommentarer: