tisdag 3 mars 2009

Vad kostar en logo?


Ja den frågan har jag fått några gånger...

Den 1 juli 2009 tar Sverige över ordförandeklubban i EU. För detta har det tagits fram en ny logo som bland annat ska symbolisera sveriges fokus på klimat, miljö och energi. Det är kommunikationsbyrån Bacon som tagit fram logon och jag tycker den är helt OK.
Tillbaka till "vad kostar en logo?" Jo i detta fallet så gick det loss på 
1,3 miljoner kronor.
Måste tänka tillbaka om jag varit i närheten av att få dessa summor.....Nej! 
Nu får jag skärpa mig och börja ta betalt. Då kanske jag kan komma iväg på min skidresa....*ler*

3 kommentarer:

Gilla Yoga sa...

Eller köpa något fint till din fru...

Karin Wahlin sa...

det gäller att ha vett på att ta betlat, klart du ska ta en mille för nästa logo...

Jörgen sa...

Hmmmm.... det händer väl att jag gör ändå eller?????