söndag 21 december 2008

Rivjärn & Whiskey


Urk å brak vad det är dåligt idag. I halsen känns det som någon med våld plöjt ner ett rivjärn! När det är dax att hosta vill lungorna komma ut och vädra sig. 
Något konstig är det på gång i min kropp. I natt tog jag simborgarmärket, ja det kändes så iaf när jag badade i svett....mysigt va! Nu försöker jag med alla medel att bedöva min strupe med whiskey. Ops, där tog den slut, får öppna en till. Nu ska jag lägga mig i soffan och bli matad av någon film av något slag och hoppas att jag vaknar betydligt bättre imorgon då vi ska förbereda vår julafton, som ska firas hemma hos oss, och som infinner sig redan den 23:e. 

Hoppas tomten är redo...

1 kommentar:

Gilla Yoga sa...

Ja, du har nog varit varm för du andades kusligt likt en större industrifläkt. Det var nästan så jag fick hålla i täcket... *ler*