tisdag 12 oktober 2010

Designfiasko


Så här kan det gå ibland. Efter att den amerikanska klädkedjan bytt till sin nya logo (den till höger) så tog det endast en vecka innan den skrotas och de går tillbaka till den gamla blåa boxen (den till vänster).
Så nu har GAP alltså gått tillbaka till den gamla och planerar inte att göra några nymodigheter förutom att färga boxen röd till jul. Frågan är hur mycket pengar de lagt ner på arbetet med att ta fram den "nya"

3 kommentarer:

Elisabeth Lyngbo Sundell sa...

Håller verkligen med dig! Vilken katastroflogga.

Elin Damberg sa...

Hahaha. Det var money well spent.

Apropå spent - varje gång jag ser den där SPÄNNIGE dansken, du vet, så ser jag framför mig din snälla parodi, hehehe, du vet med den där snubben som var snäppet mer verklig än herr Mads.

:-)

Jörgen sa...

Elin - Hahaha Jag kan bara hålla med dig