tisdag 3 november 2009

Inga kommentarer

Ja jag vet att jag är dålig på att uppdatera min blog men det är minst lika tråkigt att komma tillbaka in och se att ingen har några kommentarer på över två veckor. Trist!
Ja det innebär att vi, jag och min kära fru får klara oss på egen hand helt enkelt.

För de som är något intresserade så har vi lyckats få ihop en dag tillsammans där vi startat vår köksresa. Har även fått in några förslag från en köksleverantör men de var inget speciellt och har heller inget kök som föll oss riktigt i smaken.

7 kommentarer:

(eddas) sa...

Nei...det var jo ikke hyggelig:(
Men er du flink til og surfe rundt og legge igjen hyggelige kommentarer selv?
En blogg krever ganske mye tid og jobb.....og fengende bilder og historier...
Lykke til videre:)
klem edda

minjan sa...

Låter spännande med era nya köksplaner.
Kram

Gilla Yoga sa...

Älskling... jag håller med Edda. För att få mycket kommentarer måste man också skriva mycket till andra. Och hon har ju helt rätt i att det tar mycket tid. Nästan ett ständigt pågående tankearbete om nästa inlägg om man ska ha en levande blogg.

Love you!

Jörgen sa...

Ja ja jag vet men jag tänkte det kunde vara någon liten själ i den närmst sörjande bekanstskapskretsen...

Lotta sa...

Hi hi, jag vet, jag är superdålig på att lämna kommentarer! Men jag läser din blogg och är supernyfiken på hur köket kommer att bli :)

Anonym sa...

Hm...Jag önskar jag kunde hjälpa er med köket. Men jag är kass på sån´t. Det är ju ni som är proffsen=) Men läser bloggen det gör jag. FAST NU VAR DET LÄNGESEDAN DU SKREV!

Kram Mimmi

Sarit sa...

Alltså... är det okej att skylla på Kina och på kassa uppkopplingar..?
Det är såå frustrerande!!! Men du ska veta att jag läser! Så fort det gläntas på dörren till dom förbjudna bloggarna, så kilar jag in och tittar!

Kramen S